free sex videos
free video porn
free adult porn
free porn websites
free porn online
free sex pics
free sex porn
best porn movies
free pornography
best porn sites

Biciklističke rute grada Samobora

Written by Luka.

Foto: TZ Samobor

Na inicijativu Turističke zajednice grada Samobora krajem 2016. godine te u prvoj polovici 2017. godine izrađene su i na terenu obilježene biciklističke rute grada Samobora. Radi se o 7 biciklističkih ruta napravljenih kako bi se zadovoljile potrebe što MTB što cestovnih rekreativaca. Neke su zahtjevnije, neke su lakše, što je sve u opisu ruta navedeno.

U izradi ruta sudjelovao je i naš klub te je 6 od 7 ruta nastalo na naš prijedlog. Odradili smo obilaske terena te predlagali pozicije oznaka na terenu za sve rute. Iznimno nam je drago da je ovaj projekt o kojem se već godinama razgovaralo konačno zaživio i u našem gradu i okolici. Prostora za širenje ima puno, a do tada uživajte u prvih 7. :)

Veliko hvala svima koji su pridonijeli da se projekt realizira, posebno Turističkoj zajednici grada Samobora, direktorici Martini Paladina te Ivani Kokot koja je ispred TZ vodila cijeli projekt od početka.

Karte ruta možete preuzeti u prostorijama TZ Samobor na glavnom samoborskom trgu - Trgu kralja Tomislava. Sve detalje o rutama možete pronaći na www.samobor.hr.

Zvonimir 2. na HardCRO 2017!

Written by Luka.

Dakle, naš Zvonimir Knežević završio je Hard CRO Ultra Race 2017. na kraju kao drugi! Što reći nego - svaka čast! U nastavku su njegovi dojmovi, sirovi i neuređivani. Tako je najbolje. Uživajte!

Hm, da sam ikad razmišljao kao spojiti Samobor - Trst, Samobor - Ilok, i vožnju do Dubrovnika u dva dana, vjerovatno se ne bi nikad ovoga dosjetio. Zato je tu fantastična ekipa entuzijasta koja je osmislila HARD CRO race i nama ljubiteljima vožnje bicikla na duge staze pružila priliku za nezaboravno iskustvo, čak i sa mogućnosti natjecanja između vozača, a ne samo sa svojim tijelom i glavom.

Kada sam prvi put za nju čuo prošle godine, koja je bila i njezino prvo izdanje, naravno da sam se odmah registrirao, al ipak nakon nekog vremena razmišljanja stao na loptu. Prošle godine sam tek započeo sa brevet vožnjama, to su vožnje, ne utrke, od 200, 300, 400, 600, 1000 i više km, po zadanaj ruti, sa određenim kontrolnim točkama, i vremenskim limitom u kojem ih treba odvozit. Tako da sam ipak htio stepenicu po stepenicu, pa da vidimo di je granica. Granica se očito može pomicati, jer do hard cro utrke najviša distanca je bila 600 km.

Nekih posebnih priprema nije bilo, osim želje za gubitkom što više kilograma prije početka, tako da nakon odrađenih par breveta od 300, 400, i jednog 600 km u ovoj godini, i ne paženja na prehranu, ipak startam sa cca 104 kile, mislim da je to rekord, i bude još neko vrijeme :).

Ove godine sam kupio i prvi klasični cestovni bicikl, pa je trebalo neko vrijeme da se priviknem i na njega, da doradimo nedostake, koji su potrebni da bi se odvozile ovakve distance, posebno vezano uz moju kilažu su kotači. Tu je ekipa Instruktora odradila svoj posao, kao i puno puta do sada, hvala je premalo reći za to.

Sam start je bio na skoro krajnjem jugu Hrvatske, u mjestašcu Molunat, u kojeg stižem dan ranije u ranim jutarnjim satima, nakon cjelonoćne vožnje busom iz Samobora.U busu mi pravi društvo i Tomislav Barbić Barba, srednjoškolski kolega, i kolega po biciklu, koji je isto tako puno prošao njime po svijetu. Ovaj puta se našao u maloj ekipi organizatora, i pratio vozače sa kamerom u ruci ili dronom u zraku. Hvala na prijevozu iz Dubrovnika do Molunata, i podršci tijekom utrke, Mladenu Gačeši također :).

Startam u ponedjeljak 19.6. u 09:12, svaki vozač starta sa razmakom od 2 minute. To je to, sva napetost prestaje prvim okretom pedale, krećemo napokon. Starta nas 21, od toga dvije neustrašive žene koje su i prve koje su uspiješno završile Hard Cro.

Treba napomenuti osnovna pravila, ruta nije zadana, svaki vozač odabire sam svoju, uz mogućnost prelaska granice samo kod Neuma, i nesmije prelaziti vodene puteve trajektom ili skelom, i pridržavati se pravila ponašanja u prometu, nema brzih cesta, autoputa.

Isto tako, sve što je potrebno, vozač nosi sa sobom na biciklu, il nabavlja po putu, ali tamo gdje je dostupno svakom drugom natjecatelju. Što znači nema pratnje i pomoći od prijatelja.

Taktike nije bilo, samo probati završiti živ i zdrav u limitiranom vremenu od 110 sati, sa željom da bez spavanja odvozim do 1. kontrolne točke u Savudriji, cca 690 km. Tako sam i vozio u početku, lagano, sa stajanjima da poslikam predivne krajolike naše zemlje. Početak je ljeta, temperature već prelaze 35 stupnjeva, vrućina ubija. Do prvog zalaska sunca stižem u Sinj, sa manjim stajanjima za dotočiti tekućinu. Slijedi vožnja uz Peruču i spust u Knin malo prije ponoći, tankanje na benzinskoj koja jedina radi 00 - 24 i topli burek u obližnjoj pekari. Slijedi dugački uspon iz Knina prema Gračacu. Solo noćna vožnja u takvoj " divljini " daje mjesta za razmišljanje. Noći u Lici su hladne, temperatura se osjetno spušta, tako da je bilo potrebno u jednom trenutku stati i navući dugu odjeću. Spust u uspavani Gračac, vozim dalje, punim vodu na pipi uz cestu u Ričicama koja me drži do Gospića. I tamo stajem na benzinskoj, na koju malo kasnije dolazi i Drag  an, vozač s kojim se stalno izmjenjujem u poredku.

Nastavljam dalje..Otočac, pekara i birtija, i odlazak prema usponu na Vratnik, prije spusta u Senj. Uspijevam u prvih 24 sata odvoziti cca 500 km, što je bilo više od očekivanja. Dobro se osjećam, nema umora, grčeva, pospanosti. Slijedi grdi dio magistrale, promet i već poznata vrućina prema Rijeci. Gužva, semafori kroz Rijeku, stajanje u Matuljima i priprema na prvi uspon na Učku, a pravi zvizdan na nebu. Tamo susrećem Aresa Buršića, jednog od najboljih i najiskusnijih Hrvata što se tiče ovakvih vožnji, on nažalost odustaje zbog zdrastvenih problema. Uz njegovo bodrenje kreće uspon..dug..ubitačan..dug, al prolazim i to, spust, skretanje prema Lupoglavu, spust na Buzet, opet tankanje na benzinskoj.

Lagano dolinom Mirne do skretanja za Buje, i naravno opet uspon. Početak me izbacuje iz sedla, i moram stati nakratko sa strane, da posložim kockice u glavi. Ajmo dalje, još je malo do prve kontrole, i zasluženog planiranog odmora. Na putu do tamo me susreće ekipa u službenom snimateljskom kombiju, razgovor pomaže! :). To je to, polovica skoro odvaljena, spust u Savudriju,kao drugi u poretku, nakon 33 sata bez poštenog odmora. Kontrola odrađena, sendvič, tuširanje, i kratko spavanje, cca 3 sata. Dragan dolazi iza mene, popije čašu cole, i odlazi dalje, svaka čast.

Budim se oko 22:30 sam od sebe, alarm je bio nariktan za 23:00, pogledam se, živ sam, ne sanjam :) Želja je bila odradit Istru, uspon od Buzeta na Lupoglav i naravno najteži uspon, Učka sa istarske strane, po noći, bez pomoći sunca :).

Na putu nazad susrećem dio ostalih natjecatelja koji su iza mene, kratki razgovor, tapšanje i rastanak uz "nema predaje", jer nitko osim njih tih dana nije znao kako nam je.

Sam uspon ide super, uz par guranja bicikla na najstrmim dijelovima, na kraju sam odvozio najbrže od svih. Naime, on je bio jedan od dva izazova u utrci koji su se posebno nagrađivali, 53 minute, 4 manje od Janka ( Ian To :), što se nikako nisam nadao. Janko je posebna zvijer koja je završila cijelu utrku kao prvi sa vremenom 59:50, van svake konkurencije nas ostalih običnih smrtnika.

Slijedi spust prema Rijeci, gdje me susreću prve kapi kiše, ništa strašno, samo prolazno. Svitanje na usponu iz Rijeke prema Čavlima, i slijedi još jedan dugačak uspon na Gornje Jelenje, kojeg uspiješno završavam sa prvim zrakama sunca. Dobro je, pomisao da je najgore prošlo, osmjeh i idemo dalje. Delnice, benzinska, tankanje, slijedi već poznata randonneurska ruta prema Karlovcu, preko Vrbovskog. Tamo me dočkuje Dinko, i uz razgovor nastavlja me pratiti nekih cca 20- 30 km, naravno iza mene, jer ne smijem koristiti nikakvo zaleđe :). On je prvi od entuzijasta koji su pratili ovu utrku preko live gps stranice, gdje se moglo u svakom trnutku vidjeti gdje je tko od vozača, i dočekivali ih sa pozdravima i podrškom.

To je jedna od najljepših strana ove utrke koju sam ja doživio, kad te biciklistički as Matija Kvasina dočeka u Ježdovcu i sa svojim klincima poprati na biciklu, jednako kao i hrpa ostalih biciklista po gradovim nadalje. Uh, to daje snagu za dalje.

Prije toga, dulja stanka u Karlovcu, papanje u Mekiću, dolaze pozdravit Ino, Sanja i čovjek koji živi u zgradi preko puta, prati utrku, vidi da sam stao i dolazi stisnut ruku :) Vrućina ubija i dalje, prelazim prema Zagorju uz malo korekciju rute preko Zaprešića, pa prema Zaboku. Šiljo daje podršku, prvo nevrijeme nas sustiže pred Zabokom, i spas nalazimo u prvoj birtiji, malo razgovora, malo cole. Punim baterije, i krećem dalje. Slijedi još jedan "zanimljiv" uspon prema Lepoglavi, zadnji tako ozbiljan. Nadalje uglavnom ravnica prema Varaždinu, opet doček biciklista, fala ljudi.

Skretanje prema 2. kontrolnoj točki, toplicama Sv. Martin. Do tamo pokušavam sustići Dragana, al neide, stalno blizu. Uz par poštenih hupsera pred kraj, spuštam se na drugu kontrolu. Dragan je došao, okrenuo i krenuo dalje. Ja reko svaka čast, meni je zdravlje bitnije, pojeo, popio litru gemišta sa Marijanom, tuširanje i ponovno spavanje cca 3 sata. Za mene natjecateljski mod završava, samo lagano završiti zadnju ravničarsku dionicu od cca 320 km do Iloka. Buđenje u 01:00, spremanje i pokret. Uf, vožnja ostavlja posljedici na mojoj guzi, pa je sljedećih 100 km prava agonija pronaći poziciju na biciklu za normalno okretanje pedala. Nakon toga otupiš na bol, i kak bi Ares rekao, zamisli si da ti ostaje samo brevet od 200 km bez velikih uspona, lijepše zvuči :) Prava podravska, slavonska vrućina, sparina, po ravnim za psihu ubitačnim cestama počinje, prava borba. na pola puta shvatim da se iza mene približava Alen, i naravno opet se prebacujem u natjecateljski mod :). Kad smo stigli do ovdje, ajmo još malo stisnut, pa završit na postolju, kad su se karte tako posložile. Donji Miholjac, Valpovo, doček biciklista, stvarno puno znači. Tu biva i najteža borba u glavi. Stiže poruka Tomice," ne bije boj puška, već srce junačko ". Sve se kockice poslože i krećem dalje, stisnem zube i zapnem još jače. Borba sa semaforima i tračnicama kroz Osijek, ajde prošli i to...dionica prema Vukovaru, stalno tankanje vode po toj vrućini, tjera da u nedostatku benzinskih, dućana, birtija,  tražim istu kod ljudi u dvorištima :) Ulazak u Vukovar, poseban naboj, poseban. Moja bolja polovica, Sandra, sa kumovima i familijom pravi prvi doček u Sotinu, jao, suze teku na 100 metara od njih. Ali još nije gotovo, nema stajanja, još 30 km, još 3-4 poznata hupsera prema Iloku, još malo, još.

Na putu do tamo uviđam da me Alen ne može više stići, vrti se film cijelog puta po glavi, bem ti, uspio sam. Osmijeh ne silazi sa lica. Uz pratnju biciklista ulazim u Ilok i spust prema obali Dunava, i kraj. Doček u cilju, pun emocija, suze, poljubci. Janko sa hladnom karlovačkom, legenda. Svi čestitaju, ne vjerujem ni sam. Dobro je, živ sam, to je najbitnije.

Hvala svim prijateljima, familiji, znanim i neznanim, koji su me pratili, davali podršku, bar jednom pomislili na mene. Hvala ekipi iz organizacije koja se ubila da bi ovo omogučila.

Siniša, Ares, Robert, Ino, svojim randonneurskim savjetima olakšali ovu vožnju, hvala puno.

Obitwlji Pranjić na dočeku i smještaju u Vukovaru (nakon cilja, naravno) posebna hvala.

Ženi Sandri dižem lagano spomenik :)

Ližem rane i idemo dalje, jači i pametniji...

Zvonimir, 28.06.2017.

Tehnički podaci: Zvonimir je odvozio 1425 km za 80:00 sati. Utrku je završilo 15 od 21 natjecatelja.

Ukupni rezultati na: http://hardcro.com/

Foto: Rich Griffiths, HARD CRO - Ultra Race

Filip 2. na Braču!

Written by Luka.

filip

Proteklog vikenda na Braču je održana međunarodna MTB utrka u disciplini cross country maraton - XCM Uvati Vitar. Staza duljine 107 km, sa startom i ciljem u Sutivanu, privukla je više od 200 natjecatelja iz deset zemalja. Odličnu utrku odvozio je samoborac Filip Turk iz BBK Šišmiš koji je nakon 4 sata i 41 minutu ciljem prošao kao drugi, svega desetak sekundi iza pobjednika Boštjana Hribovšeka iz Slovenije. Od samog starta odvojila se grupa od 4 biciklista, tri slovenska biciklista - Hribovšek, Dimic i Belak te Filip Turk. Nakon 45 km otpao je iz vodeće grupe Belak, a nakon 85 km otpao je i Dimic. Hribovšek i Turk nastavili su borbu do pred sam cilj te je Hribovšek na jednom tehnički zahtjevnom dijelu napravio minimalnu razliku i ciljem prošao prvi. Kako Filipu maratoni nisu prioritet ovaj rezultat je odličan te potvrđuje odličnu formu u ovoj sezoni u kojoj je Filip već na nekoliko međunarodnih utrka osvajao bodove za UCI renking.

Uspješno nacionalno prvenstvo za Šišmiše!

Written by Luka.

Jučer, u nedjelju 17.07.2016. godine u Karlovcu je održano još jedno nacionalno prvenstvo u olimpijskoj disciplini brdskog biciklizma, Cross Country-u. Na iznimno zahtjevnoj i atraktivnoj stazi podno starog grada Dubovca u Karlovcu naslov nacionalnog prvaka obranio je najbolji samoborski biciklist Filip Turk. Filip je tako osvojio svoj sedmi naslov nacionalnog prvaka u ovoj disciplini u posljednjih osam godina te time još jednom potvrdio svoju dominaciju u hrvatskom brdskom biciklizmu. Konkurencija je ove godine bila još jača nego zadnjih godina. Naime, u dosadašnjem dijelu sezone jedan od najboljih hrvatskih MTB natjecatelja u posljednjih desetak godina, Đani Simčić iz pulskog kluba Adrenalina MTB Team pokazivao je da je vrlo blizu Filipu, na nekim utrkama bio je i bolji. Osim Đanija, znali smo da ima nekoliko dobrih mladih natjecatelja koji su se posebno spremali za nacionalno prvenstvo kako bi pokazali da su tu, spremni za zauzimanje najviših stepenica postolja na nacionalnoj razini. Na kraju je drugo mjesto zauzeo baš jedan od mlađih, Matija Meštrić iz BK Maraton Kreidler iz Novog Marofa, dok je Đani Simčić na kraju završio na trećem mjestu. Svoj dojam o utrci Filip je sažeo na sljedeći način:

".. Zadnjih nekoliko tjedana sam trenirao izuzetno kvalitetno i dobro pa sam znao da sam pripremljen dobro i da mogu očekivati dobru vožnju. Staza u Karlovcu mi poprilično odgovara, fizički je izuzetno naporna, a spustevi su tehnički zahtjevni pa mi je taj segment išao u prilog. Konkurencija kvalitetna, Đani je odličan ove sezone, ima nekih novih imena koji marljivo rade i prije starta sam očekivao zaista napetu i nervoznu trku. Na sreću, po mene, uspio sam se u ranoj fazi odvojiti od konkurencije jer sam od starta nametnuo jak tempo da izvidim kako drugi dišu i kad sam vidio da postoji prostor da se odvojim to sam i napravio i nakon toga sam vozio jak tempo jer i mala greškica na ovoj stazi može vozača jako puno koštati. Sretan sam jer sam obranio još jedan naslov, bicikl Cube je radio perfektno, vozio sam Saguaro gume jer su se pokazale za ove uvjete nevjerojatno dobro, SH+naočale sa prozirnim lećama su odlične za tamnu šumu i blato i sve su to detalji koji u konačnici postaju dio rezultata! :)"

Osim Filipa, i ostali mladi članovi kluba bili su odlični. Tako je mlada nada i potencijalni Filipov nasljednik Fran Bošnjak u kategoriji do 14 godina osvojio drugo mjesto, dok je njegova sestra Larisa Bošnjak u kategoriji djevojčica do 17 godina osvojila ukupno treće mjesto, odnosno drugo u poretku nacionalnog prvenstva. Larisa je ovim plasmanom te trenutnom formom zaslužila i poziv u reprezentaciju za Europsko prvenstvo natjecatelja do 17 godina koje će se tradicionalno održati u Grazu u kolovozu. Nadalje, Tea Jančinec je u kategoriji djevojčica do 15 godina osvojila četvrto mjesto, Leon Baždar je u kategoriji juniora osvojio 5. mjesto i Martin Kotarski je u kategoriji do 17 godina bio deseti. Nastavak sezone za Šišmiše slijedi na idućoj utrci Kupa Hrvatske u Grožnjanu.

Popis redara XCO Samobor 2016

Written by Luka.

Dragi redari,

Na sljedećem linku možete skinuti kartu s označenim točkama za stajanje redara te tablicu s popisom redara za svaku točku. Redari koji imaju isti broj kontrolne točke će se rasporediti u blizini navedene kontrolne točke prema potrebi. Molimo vas da proučite kartu te pitate na vrijeme ako imate pitanja. :) Prognoza je kakva je i utrka ide u svim uvjetima pa vas molimo da se pripremite za sve uvjete (kabanice, kišobrani i sl.). Unaprijed hvala na trudu i razumijevanju!

Karta s redarima - 23. XCO Samobor 2016 UCI Class 1